domov kontakt download

TEČAJ NORDIJSKE HOJE

TEČAJ NORDIJSKE HOJE
Šifra artikla:
Proizvajalec: Fitpro
Skupinski tečaji ali individualni tečaji nordijske hoje

Nordijsko hojo uvrščamo med tipične aerobne aktivnosti, ki se jo lahko izvaja praktično kjerkoli.

 

Če pri hoji uporabljamo tudi palice, aktiviramo praktično ves organizem. Pri navadni hoji so obremenjene predvsem mišice spodnjih okončin, pri nordijski hoji pa je vadba usmerjena tudi na mišice trupa, ramenskega obroča in rok.

 

Z nordijsko hojo vplivamo predvsem na razvoj aerobnih metaboličnih procesov v organizmu, ki so podlaga za razvijanje nizkointenzivnostne vzdržljivosti. Visoka raven razvitosti aerobnih funkcij omogoča tudi višje obremenitve organizma v njegovem še stabilnem stanju. Prav hoja s kontinuirano obremenitvijo je glavna metoda za razvoj osnovne vzdržljivosti, ki pa je temelj za specialno vzdržljivost, ki je značilna za vsako športno panogo.

 

Pri navadni enakomerni hoji je utrip srca približno 130 utripov na minuto, če si pri podobni hoji pomagamo s palicami, se zaradi aktiviranja mišic zgornjega dela telesa srčni utrip poveča za približno 15 utripov na minuto kar pomeni več kot 10% povečanje obremenitve kar je posledično večja poraba kalorij. Medtem, ko pri klasični hoji porabimo okrog 280 kalorij na uro, jih pri nordijski hoji lahko tudi več kot 400. Takšna vadba izboljšuje presnovo maščob, ki je največji vir energije pri nizko intenzivnostnih obremenitvah. Ustrezna tovrstna vadba je torej tudi način za uravnavanje telesne teže. S šibko intenzivnostjo ne ogrožamo mišic, kosti, vezi in kit. Intenzivnost vadbe si določamo sami po počutju, lahko pa se občasno prepustimo tempu, ki ga določa sam teren.

 

Nordijska hoja je zelo cenena oblika rekreacije, ki nam pri minimalnem vložku vrača veliko. V obdobjih brez snega potrebujemo predvsem ustrezne palice, kakovostno obutev in primerna oblačila. Pozimi lahko to aktivnost nadgradimo tudi s hojo in tekom na smučeh.

 

Tečaje vodi Lea Zupan, demonstratorka in licencirana učiteljica nordijske hoje pri Smučarski zvezi Slovenije. 

 

Prijave na lea.zupan@fitpro.si.

 



Mogoče te zanima še
TECAJI_TEKA_NA_SMUCEH
Začetni in nadaljevalni 3-urni tečaji teka na smučeh za otroke in odrasle.
preberi vec
OPREMA_ZA_TEK_NA_SMUCEH
Smuči, palice in vezi za tek na smučeh
preberi vec
PALICE_ZA_NORDIJSKO_HOJO
Opisi in razlaga
preberi vec